Re: Problem z wysyłaniem plików

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 24 Jun 2007 - 18:23:24 MET DST

In news:f5lvce$80j$1@nemesis.news.tpi.pl,
*Tadeusz* <husky10@wytnij.gazeta.pl> typed:

> A jak te ustawienia zmienić ręcznie bo programik posypał mi cały system
> i nawert przywracanie systemu nie pomogło ???

E tam, on nie kasuje żadnych plikow i zapisu w rejestrze, a jedynie dodaje
wratośc.
Wiec np. przywracanie systemu pozwoli na poprzednie ustawienia.
http://groups.google.pl/group/pl.comp.os.ms-windows.win9x/browse_thread/thread/9cfcb96afcf91d84/3da1f0fa574b443c?lnk=st&q=siec+--%3E+pomocy+palusi%C5%84ski&rnum=1#3da1f0fa574b443c