Re: Subskrypcja Norton Internet Security

Autor: Maciej Oszutowski <look_at_my.sig>
Data: Sun 24 Jun 2007 - 13:13:29 MET DST

Dnia Sat, 23 Jun 2007 20:22:50 +0000 (UTC), skx napisał(a):

> Wiem, że mogę zadzwonić na pomoclinię, ale oni niestety pracują tylko
> od poniedziałku do piątku i do 17, a ja chciałbym wszystko zainstalować
> dzisiaj w nocy, szczególnie, że komputer niezupełnie jest mój, tzn jest
> mój, ale nie ja go używam.

Rejestrowałeś się w Norton Account? Jeżeli tak, to stan twojej subskrypcji
jest tam przechowywany, wystarczy że podasz stary klucz przy instalacji i
podasz swój login i hasło do Norton Account gdy instalator o to zapyta.

--
|   Maciej Oszutowski   | Mowa jest srebrem  |
| imagiATpsytranceDOTpl | a milczenie owiec. |