Re: Word 2003 za mało pamięci,której ?

Autor: Leon <grzeczniepytam.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 24 Jun 2007 - 08:55:32 MET DST

> nie wiem, czy coś to da, ale może spróbuj ustawić stałą
> wielkość pliku wymiany, tj. rozmiar początkowy = maksymalny,
> tak żeby system nie musiał tego ustawiać i zmieniać.
> uruchom też menedżera zadań i sprawdź, może coś
> oprócz Worda "zżera" Ci pamięć w kompie.

Niestety stała wielkość pliku wymiany nie pomaga, jak też zamknięcie
wszystkich programów "w tle". W menedżerze zadań dostępna pamięć fizyczna
ponad 700 MB, wykorzystanie pliku stronicowania poniżej 10%. Przy aktualizacji
łączy pojawia się komunikat:
http://img524.imageshack.us/img524/8589/schowek01kf6.jpg Kiedyś trafiłem w
internecie na konfigurację pamięci, którą wykorzystuje word, ale teraz nie
mogę nic znaleźć.