Re: Vista - wariuje explorer

Autor: PureNick <ibozaurCTRL+X_at_gsx.pl>
Data: Fri 22 Jun 2007 - 17:55:42 MET DST

kolejny zacny użyszkodnik jenternetu o wdzięcznym pseudonimie
Wiktor S., raczył(a) zaszczycić towarzystwo temi oto słowy:

> co rozumiesz przez "5 generacji"? Jeśli chodzi o wersję systemu, to XP
> jest NT 5.1, Vista to NT 6.0

Tak sobie umownie policzyłem.
nr 0: moje Win98
nr 1: Win2000
nr 2: WinME
nr 3: WinXP
nr 4: Win2003
nr 5: WinVista

(z kolejnością 2000 i ME nie pamiętam jak było,
może na odwrót)

Pozdruffka

--
http://zax.pl/~ibozaur/