Re: Drukarka sieciowa - jak ugryzc ten problem - dziwne

Autor: <slackwareWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 21 Jun 2007 - 15:23:28 MET DST

> jest user z kompem zalogowany jako zwykly uzytkownik (WAZNE: ten user nie ma
> mozliwosci wejscia jako administrator do swojego kompa, musi dzialac TYLKO jako
> zwykly user), jest drukarka sieciowa z wlasnym IP. Chce zadeklarowac temu
> userowi owa drukarke wchodzac do niej poprzez otoczenie sieciowe, jednak pojawia
> sie monit o podanie hasla dla .... goscia. Pole user jest szare i nie ma
> mozliwosci wpisania w nim administrator.
> Gdy ta samą operacje wykonuje z innego kompa na prawach administratora wszystko
> jest ok.
> [...]
jest ok." - -mam tu na mysli ze klikam otoczenie sieciowe, pojawia sie nazwa tej
drukarki, wchodze dalej, pojawia sie drukarka klikam na nia, windows instaluje
sobie sterowniki i koniec , moge juz drukowac.
I jeszcze jedno pytanie, czy istnieje mozliwosc z shella wejsc na ta drukarke
sieciowa jakims poleceniem w stylu net user albo co ?