Re: Poszukuje sterownik?????

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 21 Jun 2007 - 12:44:41 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Radosław Sokół
>Oczywiście, że trzeba mieć prawo :)
>
>System "downgrade" został stworzony głównie z myślą o firmach,
>które mają już jakieś środowisko programistyczne i kupując nowe
>komputery mogą nie chcieć ryzykować używania nowszej wersji.
>Ponieważ mają licencje i nośniki starszego systemu, mają prawo
>zainstalować ten starszy, już nie dystrybuowany system.

Ale to prawo mają i tak.

>Nie jest to natomiast coś dla użytkownika domowego, któremu
>nie podoba się najnowsza wersja Okienek i chce zainstalować
>jakąś starszą z pirata.

Po co od razu "z pirata"? Nie można od kolegi?

Ooops. Nie zauważyłem, że to był pecet.

--
  Kruk@ -\                   | I  WILL NOT BURY THE NEW KID(Bart Simpson on
          }-> epsilon.eu.org | chalkboard in episode 9F03)