Re: Brak helpa do cmd, netsh itp. w Windows Vista

Autor: Krzysztof Gibas <killgore_at_pocztaKROPwpKROPpl.spam>
Data: Thu 21 Jun 2007 - 00:04:12 MET DST

On Wed, 20 Jun 2007 01:37:52 +0200, Sławomir Stępniak
<slaw1step@poczta1.1onet.pl> wrote:

>Spis treści, Praca w sieci..., Rozwiązywanie problemów, i tam coś jest.
>Ale pomoc jest w wierszu poleceń, net /?, net help nazwa_polecenia.

No jasne, ale przecież w XP był cały rozbudowany system pomocy z
przykładami dla programów wywoływanych z linii komend. Trochę mi się
nie chce wierzyć, że tak to zupełnie odpuścili. Może tylko nie
starczyło czasu na tłumaczenie? Dlatego właśnie pytałem o angielską
wersję.

>Może pomoc była w postaci *.hlp, teraz znowu można hlp odpalać:
>http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=pl&FamilyID=6ebcfad9-d3f5-4365-8070-334cd175d4bb

Tak zapewme było, ale nie wydaje Ci się trochę niepoważne dostarczanie
z systemem pliku pomocy, którego nie można na nim odpalić?

Trochę to wszyskto wygląda jakby Vista nie była systemem operacyjnym
produkowanym przez wielką korporację, ale programikiem pisanym przez
pana Zdzicha po godzinach, do którego nie chciało mu się już zrobić
kompletnej pomocy i posprawdzać czy wszystko jest na swoim miejscu.

Dziwne.

--
      Pozdrowienia
           Krzysiek