Komp a TV LCD

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Wed 20 Jun 2007 - 15:01:59 MET DST

Witam

Przymierzam się do zakupu TV LCD 720p. Jak to podłączyć do komputera by
oglądać filmy? Podłączenie przez Dsub raczej nie biore pod uwagę, z uwagi, że
TV będzie potraktowany jako dodatkowy monitor, a to wymusi albo tryb
klonowania i rozdzialczość taką samą jak monitor(ni jak nie pasującą to
rozdzielczość TV 1366x768), albo jako rozszeżony pulpit, i okienka programów
będą mi się ślizgać na wyłączony TV. Wprawdzie można w nview ustawić by okna
otwierały się na podstawowym ekranie, ale nie jestem przekonany da takiego
rozwiązania.
Jak windows XP wykryje TV podłączony przez kabelek komponentowy? Przy dobrym
kablu(10m)nie będzie chyba więcej zakłóceń niż na VGA? Komputer rozpozna
wtedy TV jako TV? Filmy będą wyświetlane w Nakładce Video? Przy filmach w
x264 720p będzie użyta pełna rozdzielczość, nie będzie skalowania do PAL?
Grafika to Galaxy GF7900GS z wyjściem komponentowym.
Jaki jest nalepszy sposób podłączenia TV HDReady do komputera do oglądania
filmów?

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski