Re: Vista - wariuje explorer

Autor: |Pio| <pio_wa_at__wytnij_o2.pl>
Data: Wed 20 Jun 2007 - 11:27:20 MET DST

> A jakieś oprogramowanie antyspyware oraz antywirusowe masz? Proponuję
> skan programem Spybot Search&Destroy lub Adaware.

jasne, że mam... właśnie SS&D
nadmienię, że ani z IE, ani Outlooka nie korzystam. A pady explorera
zdarzają się /chyba/ od nowości systemu, który był dostarczony z
laptopem - więc to raczej kwestia wady samego systemu...

Na forum laptopowym powiedziano mi, że to jakiś problem z IE 7.0,
Windows Update nic nie pomaga.

--
Pozdrawiam,
P.W.