Windows Server 2003 En Standard OEM - prośba o nośnik

Autor: DD <dfl_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 20 Jun 2007 - 00:15:21 MET DST

Witam wszystkich. Potrzebuję nośnika systemu dokladnie jak w tytule, gdyż
zapodziałem gdzieś orginalną płytkę a muszę zrobic instalacje po padzie
dysku. Fakturę na orginalny nośnik oraz naklejke posiadam także nie ma tu
żadnego piractwa. Jeśli ktoś w Wawie mógłby mi coś takiego podesłać
(odpłatnie oczywiscie) albo wystawic iso na ftp to byłbym dozgonnie
wdzięczny. pozdrawiam. Darek F.