Vista - wariuje explorer

Autor: |Pio| <pio_wa_at__wytnij_o2.pl>
Data: Tue 19 Jun 2007 - 16:09:39 MET DST

Witam,

Mam problem z zawieszającym się explorerem w Viście - wiem, ze nie
jestem pierwszym, którego to spotkało, ale opowiem jak to wygląda.
Mianowicie po pewnym czasie pracy (różnym, najczęściej niedługo po
wybudzeniu komputera) praktycznie znika pasek zadań, zawartość otwartych
folderów - system staje się nieużyteczny... tymczasowo pomaga ponowne
uruchomienie explorera, ale na dłuższą metę to bez sensu...

Wygląda to tak:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7182814e7c1949d3.html

Nie ma na to jakiegoś patcha? oficjalnego albo i nie...
Pytałem również na forum.laptopy.info.pl, ale może tu uzyskam
jednoznaczną odpowiedź, co - poza przejściem na XP (odpada) - mogę zrobić...

Windows Vista Business, oryginał, OEM.

--
Pozdrawiam,
P.W.