Re: Wcięło karte dźwiekową

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Tue 19 Jun 2007 - 07:27:07 MET DST

Lawrens Hammond napisał(a):
> Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
> karty.
>
> Czyli jednak prawdopodobne jest żarcie się zasobów. Zobaczyłbym, czy
> przypadkiem adres karty audio w BIOSie nie jest taki sam, jak karty
> sieciowej w Windzie.

Nie przyglądałem się, choć teraz mi cos pstryknęło do głowy, problem
pojawił się po wyjęciu kabla sieciowego z komputera. Hmm, i te dziwne
bzyczenie z głośników podczas kopiowania. Musze to bliżej obadać. Ech,
tak to jest jak kupuje się taki płyty główne :|

Te adresy czasem lubią się "cudownie" zamieniać,
> kłócić, znikać... Spróbowałbym zmienić ich obu adresy w BIOSie, na różne od
> obecnych i oczywiście, różne od siebie. Uwaga na kanały DMA, aby i te sie z
> niczym nie żarły.

W najbliższym zasie to zrobie.

> Takowoż, spróbowałbym ręcznego wyrzucenia tego, co z kartą audio związane,
> czyli sterowników - pliki, konfiguracja... może karta jest na liście
> dodaj-usuń programy? Pousuwalbym też wpisy w Rejestrze.

Wykurzyłem wszystko. Bez zmian było.