Re: Start->Uruchom - zachowanie listy

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 18 Jun 2007 - 20:02:07 MET DST

In news:f56f4s$cfh$1@news.onet.pl,
*artiun* <artiun@spam.wp.pl> typed:

> Pozwolisz, o coś zapytam. Zostałeś polecony jako spec od rejestru.
> Dochodzi mi on do 64MB. Puchnie w miarę jedzenia :). Jak go odchudzić do
> aktualnego
> stanu systemy (pozbyć się śmieci).

RegistryRescue http://www.pcprivacysoftware.com/
Darmowy CCleaner http://www.ccleaner.com/download/, ktory powinien
rozwiazac Twoje problemy - wyczysci zawartośc kosza, TPI, cookies, rejestr,
oraz naprawi problemy i wiele innych ...
Ponadto wejdz na stronke http://safety.live.com/site/pl-PL/default.htm i
dokonaj pelnego sprzatania.

A to już wina programistów aplikacji.
http://groups.google.pl/group/pl.comp.os.ms-windows.win9x/msg/088d38f2b1158ad7