Re: Rozdzielczość przywiązana do profilu

Autor: Wojciech \ <spook.no_at_unwanted_mail.op.pl>
Data: Mon 18 Jun 2007 - 16:06:30 MET DST

Radosław Sokół wrote:
> Niektóre notebooki mają w swoich narzędziach opcję przełą-
> czania rozdzielczości na niepanoramiczną jedną kombinacją
> klawiszy lub nawet automatycznie (np. Toshiby).

Aż tak dobrze to nie mam, muszę ją przełączyć w ustawieniach obrazu; jednak
wtedy kaszani mi się totalnie cały pulpit przesuwają się programy, które
mają zapamiętane współrzędne do szerokiego ekranu itp., a tego chciałbym
raczej uniknąć.

> Rozdzielczość jest ustanawiana per-system, a nie per-
> użytkownik.

Tough luck :(

> 1) Użyć programu zmieniającego rozdzielczość, uruchamianego
> z autostartu.

Szybciej; autostart AFAIR odpala się po pokazaniu pulpitu, a wtedy to już
jest po ptokach.

> 2) Lepsze: nie klonować obrazu, tylko rzucać na wyjście
> zewnętrzne niezależny obraz o rozdzielczości pasującej
> rzutnikowi. Na wyświetlaczu ma się wtedy podgląd prezen-
> tacji w rozdzielczości natywnej LCDka, a na projektorze --
> pełny ekran z prezentacją.

Na razie robię taki trick, że rzutnik dołączam sobie jako dodatkowy monitor
z prawej strony. Wtedy, po wyjechaniu gryzoniem w prawo wjeżdżam na rzutnik,
w lewo - wracam na LCD. Rozwiązanie ma swoje plusy, ale i minusy...

Tym niemniej, dziękuję za odpowiedź!

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !