Re: nowy komp w domenie

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Sat 16 Jun 2007 - 22:46:26 MET DST

W artykule <f43d8i$b4i$1@news.onet.pl> AdamK napisał(a):

> Jeśli na komputerze z ActiveDirectory masz serwer DNSa, w ustawieniach
> TCP/IP komputera lokalnego jako pierwszy serwer DNS powinien być wskazany
> ten obsługujący kontroler domeny.

To nie jest u mnie aż tak proste.
Nie mam AD, a serwer DNS jest na routerze (gateway) a nie na PDC.
Natomiast na PDC jest WINS i stacje robocze mają go poprawnie ustawionego
w konfiguracji sieci.
I jeszcze jedno - autoryzacja nie odbywa się przez LDAPa, a jeśli dobrze
wyczytałem, to właśnie on wymaga wpisów w DNS (wraz z AD).

Jacek