Jak usun±æ ten plik ?

Autor: PCMANIAK <pcmaniak_at_onet.eu>
Data: Fri 15 Jun 2007 - 21:10:16 MET DST

Witam Was,
Na dysku pojawi³ mi siê plik, którego nie mogê usun±æ. Sta³o siê to podczas
zapisywania pliku na dysk ze strony WWW. ¦ci±gany plik zapisa³ siê, ale
oprócz niego drugi taki sam o wielko¶ci 0 Bajta. Podczas próby usuniêcia
tego zerowego pojawia siê komunikat: "Nie znaleziono pliku (tudzie¿ ¶cie¿ka
i nazwa)!.

(nie wiem, czy wykrzyknik nale¿y do nazwy pliku, czy komunikatu)
Trochê mnie to zdziwi³o, raz mia³em podobny problem, gdy zapisa³em plik z
pewn± liter±, którego tak¿e nie mog³em usun±æ. Wtedy system tak¿e dopu¶ci³
do za³o¿enia takiego pliku.

A wiêc jakie macie rady? Co mogê zrobiæ by siê pozbyæ pliku bez konieczno¶ci
formatowania dysku?