win2000 SP4 i usb

Autor: mike <wollf_at_poczta.fm>
Data: Fri 15 Jun 2007 - 10:36:21 MET DST

Witam!
Nie potrafię zainstalować urządzenia i\Intel 82371AB/EB pci to USB... System
jest w pełni zauktualizowany, ma SP4. Poprawnie wykrywa to urządzenie i
ładuje odpowiedni sterownik (sprawdzane w menedzerze urządzeń). We
właściwiościach urządzenia w MU jest napisane, Code10, device cannot start.
Jak to naprawić? Korzystałem już z googli, odistanlowalem to urządzenie i
uruchomiłem kompa, sterowniki zainstalowaly się na nowo i po restarcie znowu
to samo:/ Jak wsadze pena do usb to swieci się dioda, czyli samo urządzenie
działa. Pod win98 nie miałem z tym problemów.
Co jeszcze można zrobić?
pozdrawiam,
mike