Re: Denerwujace komunikaty.

Autor: Papik <papikUSUNmnie_at_astercipy.net>
Data: Fri 15 Jun 2007 - 08:55:42 MET DST

Dnia Fri, 15 Jun 2007 08:10:11 +0200, Radosław Sokół napisał/napisała:

> Ta opcja nie ma mieć żadnego wpływu na dymek.
>
> Likwidacja powiadomienia o odłączeniu kabla jest możliwa tylko
> bezpośrednim wpisem w rejestrze. I zapewniam to NIE JEST wygodne.
>
> Po co chciałbyś to usunąć?

BO mnie denerwuja :) Odpalam kompa z uspienia i mi ciagle wyskakuje dymek,ze
zadne sieci Wifi nie zostaly wykryte, nie sa podlaczone. Pewnie,ze nie sa,
bo celowo odlaczylem mozliwosci wifi w lapciaku (guziczek ON/OFF) :)
Ewentualnie usatysfakcjonuje mnie zmniejszenie czasu wyswietlania tego
komunikatu...

Zauwazylem tez,ze system nie zapamietuje moich ustawien. Np. opcja terminalu
dla polaczen modemowych. Po restarcie jest nieaktywna (mam iplusa i recznie
go sobie aktywuje - jest 100x szybciej niz uzywajac softu iplus menadzer) :)

--
* Foto freak:  http://portfolio.pomorski.net, http://fotki.pomorski.net *
PAPIK -  Positronic Android Programmed for Infiltration and Killing