Re: jak znaleźć pliki bez rozszerzeń

Autor: kajus44 <kajus44_USUNTO__at_wp.pl>
Data: Thu 14 Jun 2007 - 12:56:14 MET DST

wiadomość:f4r64m$23c9$1@opal.icpnet.pl,
nadawca:Grzegorz Niemirowski

> Wymaga to napisania wyrażenia regularnego, które z wyszukiwania
> wyłączy pliki z rozszerzeniami. Niestety windowsowa wyszukiwarka nie
> obsługuje wyrażeń regularnych, nie ma też opcji wyłączania plików.
> Musisz poszukać innego narzędzia. Podejrzewam, że Total Commander
> potrafi takie rzeczy. Jeśli używałbyś powłoki PowerShell (w cmd to
> nie zadziała) mógłbyć napisać: dir -exclude *.*

potrenowałem troszkę na cmd.exe - dir z różnymi atrybutami, ale nie tędy
droga, faktycznie. Myślałem jeszcze o takim czymś - zrobić listę wszystkich
plików dir /s, zapisać do pliku tekstowego, później zrobić listę wszystkich
plików windowsowego wyszukiwania, a potem zróżnicować zbiory :-D , tylko że
nie wiem jak ;>
Ale to sobie dam spokój, faktycznie odpaliłem TC - działa, dziękuję i
pozdrawiam.