Re: [crosspost] BSOD - konflikt sprzętowy?

Autor: MichaelData <spam_at_ognik.to.nie.com>
Data: Thu 14 Jun 2007 - 05:28:48 MET DST

"PaRaGaS" nawydziwiał(a) w wiadomości ID news:f4q87u$ru9$1@inews.gazeta.pl
> http://img171.imageshack.us/img171/5682/errorhm3.jpg
> "Driver Fault"? :>

Poprzednie screeny były czysto sprzętowe :>
To że Outpost ma swoje "widzimisię" to już było opisywane i wcale nie wykluczone
że mogą się brać w tym przypadku od pozostałych. Proponuję co napisałem,
przynajmniej coś wyeliminujesz. Dla mnie zawsze jest jasne, że jeśli nic nie
grzebię "softwarowo" a samo zaczyna wywalać BSODy to 99% winien sprzęt, tym
bardziej że masz "IRQ less..." Po prostu masz niestabilny system i nie wygląda
to na jakieś sterowniki. Oczywiście nim napisałeś (to co napisałeś) powinieneś
odinstalować te najbardziej podejrzane i zobaczyć przez 1-2 dni czy coś się
dzieje na "microsoftowych" lub bez a nawet wyjąć kartę SB i polatać na
wbudowanej bo z tego co widzę jest 6 kanałowa
http://www.msicomputer.com/product/p_spec.asp?model=K7N2_Delta2-LSR . Druga
rzecz, że akurat _ta_ płyta wymaga pamięci klasy "Geil" bo Kingston czesto się
na niej "gryzie", podobnie jak na niektórych płytach Gigabyte.

--
Michael________