Re: Domena NT 4.0 i konto komputera z Vistą Bisiness

Autor: Mundi <black-phenixWYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Wed 13 Jun 2007 - 21:25:42 MET DST

Moim zdaniem argumenty o możliwości podmiany podzespołów są żadne argumenty,
mój kumpel był miłośnikiem samochodów marki Syrena, przekładał silniki,
zawieszenia, skrzynie biegów, przeguby i więcej grzebał pod syrenką niż nią
jeździł... Teraz sobie kupił Toyotę i wie czym jeździ... Jeśli ktoś chce dalej
trzymać domenę NT to jego problem, większość ludzi skansenami się nie
pasjonuje...