Re: mac powerbook i XP/vista

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Wed 13 Jun 2007 - 19:46:54 MET DST

On Wed, 13 Jun 2007 19:09:42 +0200, "SHARKIE" <sharkie@epf.pl> wrote:

>Kupic Maka i zainstalowac na nim Windows to chyba najglupsza rzecz, jaka
>mozna zrobic.

oczywiscie potrafisz powiedziec dlaczego to jest glupie. prawda?

> Nie sadze, zeby ktokolwiek wpadl na taki pomysl. :)

mozesz sie glupkowato usmiechac, ale wielu ludzi (oprocz mnie) wpadlo
na taki pomysl. zapewne nie wiesz, ale na makowkach rowniesz istnieja
multibooty i VMy wszelakiego typu, wiec mozna miec wszystko co
najlepsze z wielu srodowisk. co jest na razie jeszcze nie wykonalne
(sensownie przynajmniej) w druga strone. <rs>