Re: jak zczytać dane o autoryzacji z IE

Autor: rip LunarBird CLH <lunarbird_at_tlen.pl>
Data: Wed 13 Jun 2007 - 09:45:59 MET DST

On 13 Cze, 09:29, Janusz Pawlowski <univer...@wp.pl> wrote:
> Lawrens Hammond napisał(a):
> i czy to w ogóle możliwe. Dostęp do w2k_sp4 mam pełny.

> Tak wiem o takiej wersji GG - ale wolę żeby był normalny bo
> stabilnie pracuje, więc kwestia zczytania tych danych o
> autoryzacji nadal aktualna.

W Opcjach internetowych Internet Expoitera :P są ustawienia serwera
proxy, nazwa użytkownika jest jawna z tego co wiem, hasła nie
wyświetla, ale kilka programów potrafi odszyfrowywać tak wyświetlone
hasła (zdaje się że w pakiecie A-Toolbar jest taki komponent ale nie
jestem pewien).

Poza tym możesz sprawdzić w rejestrze w kluczu HKEY_CURRENT_USER/
Software/Microsoft/Internet Explorer/Main albo HKEY_CURRENT_USER/
Software/Microsoft/Internet Explorer/Settings, gdzieś tam są wartości
z ustawieniami serwera proxy, ale nie wiem czy login i hasło nie są
przypadkiem zaszyfrowane.