Win XP poprawki SP i uruchamianie obcych aplikacji nie MS

Autor: <jacek_j23_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 13 Jun 2007 - 08:35:39 MET DST

Witam,
Na wstępie, wiem że temat był wałkowany, ale sorry nie mam czasu szukać. A
sprawia mi to bardzo dużo problemów. A mowa o...
No właśnie o uruchamianiu np aplikacji MS DOS na windows XP. Po ostatniej
poprawce SP2, mam kłopot polegający na tym że za każdym razem kiedy chce
uruchomić jakiś program to mnie pyta jeszcze dodatkowo czy napewno chcę
uruchomić program. Jakoś do tej pory mi to nie przeszkadzało. Ale jak
przycisneło i mam uruchomić kilkadziesiąt razy to wymiękam. Poprostu ręce mi
opadają. Gdzie w systemie można to cholerstwo wyłączyć żeby kilkadziedziąt
razy potwierdzać zgode na uruchomienie innego programu niż aplikacje MS
Windows. A swoją drogą Microsoft powinien sobie porządne zabezpieczenie ale na
głupotę -> co raz to nowsze usprawnienia tylko utrudniają życie aniżeli
pomagają.
Pomocy!!!
Pozdrówka,
Jacek