jak zczytać dane o autoryzacji z IE

Autor: Janusz Pawlowski <universis_at_wp.pl>
Data: Wed 13 Jun 2007 - 01:01:58 MET DST

Mam w pracy komputer który pracuje w miejscu gdzie jemy posiłki, od
zarządcy tago pomieszczenia dostałem pozwolenie na instalację GG, co
zrobiłem. Niestety GG nie działa bo w sieci jest proxy i to z
autoryzacją i nie ma kogo zapytać o nazwę usera i hasełko do proxy.
Moje pytanko : Jak zczytać to z pracującego przecież w internetcie
IE i czy to w ogóle możliwe. Dostęp do w2k_sp4 mam pełny.