Re: vista aero - ograniczona zmiana kolorów?

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Tue 12 Jun 2007 - 18:59:56 MET DST

[...]
> Nie pomaga - przed napisaniem posta sprawdziłem zresztą wszystkie
> pozycje z tej rozwijanej listy. Doszukałem się w końcu w nocy, że
> aby zmienić ten kolor trzeba poprawić resource edytorem msstyles oraz
> shellstyle.dll. Zmieniłem więc kilka sugerowanych pngów w msstyles
> i wpisów w shellstyle.dll (co proste nie było zważywszy na to, że
> programy sugerowane na forach w większości nie obsługują 64-bitowych
> bibliotek) lecz nadal (mimo restartu) nie działa :( Pewnie trzeba
> jeszcze coś zmienić w tych bibliotekach...
> Jak źle to wygląda można zobaczyć na tym screenshocie:
> [...]

Znalazłem na forum AeroXperience rozwiązanie. Trzeba podmienić
851 i 641 w folderze IMAGE w pliku aero.msstyles :-) Działa ślicznie.
Mirosoft powinien jednak zrobić coś ze swoim "panelem sterowania",
bo obecny "półprodukt", jest delikatnie mówiąc - niepoważny.

(już to widzę jak przeciętny użytkownik zmienia właściciela plików
systemowych i ich zabezpieczenia, potem podmienia grafiki w bibliotece,
żeby tylko mieć spójne kolory w systemie)

ps. do edycji użyłem Restorator 2007 Trial - radzi sobie z bibliotekami
z Visty Home Premium OEM 64 bit.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]