Re: Jaki uruchomić "Mój komputer" i "Eksplorator Windows" w pliku cmd (runas)

Autor: fijaksoft <fijaksoft_at_bez_tego_o2.pl>
Data: Tue 12 Jun 2007 - 12:25:03 MET DST

Karol pisze:
> Witam,
>
> chciałbym uruachamiać
> 1) "Mój komputer"
> 2) "Eksplorator Windows"
> jako inny użytkownik niż jestem zalogowany - czyli z wykorzystaniem runas.
> Jak można to zrobić ?
>
> Z góry dziękuję za odpowiedź
> K.

probowalem, ale to nie dziala, z tego powodu ze caly eksplorator jest w
jednym procesie (wiec moj komputer bedzie w tym samym co pasek zadan),
co prawda jest w opcjach folderow cos takiego jak odpal okna w osobnym
procesie ale to i tak nic nie zmienia.
Ja probowalem tak (majac prawa usera, i chcac miec prawa admina w
eksloratorze):
  - zabic eksloratora
  - odalic menedzer zadan i przy pomocy odpalic proces jako inny
uzytkownik (lub cmdlinowe runas)
i coprawda to niby dzialalo, ale nie za bardzo, np w polaczeniach
sieciowych i tak nie moglem zmienic ip, no moze to juz nie sprawa
eksplorera, ale do innych celow tez nie wtygladaloby zeby to dzialaolo
poprawnie, ale spr. bo nie wiem dokladnie do jakich celow to potrzebbujesz.
Aha jesli byc chcial jakos batowo to rozwiazac to mozesz uzyc polecenia
taskkill do zabijania. Pamietaj ze przy zabijaniu eksploratora moga
zgubic ikonki na trayu jesli cos z ikonka trayowa nie ma opcji
"antypadowantejh ekploratora"