Re: pliki "aaa" oraz "AAA" w tym samym katalogu

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 12 Jun 2007 - 10:45:06 MET DST

news:f4lh7s$m3b$1@polsl.pl...

> Wiesz, nikt nikomu nie broni używać starszej wersji ;) Po
> prostu parę dni temu na linux-kernel-mailing-list czytałem
> o likwidacji UMSDOS z najnowszych wersji kernela 2.6.

Hmm... no tak... bo jakiś czas temu trochę grzebałem w swoim Ubuntu i tam
było o montowaniu FAT, wśród tego było, jako UMSDOS... o ile dobrze
pamiętam, musiałbym jeszcze raz pogrzebać.
A tak w ogóle, to chyba możliwość dokompilowania sobie będzie, jeśli z
jakiegoś powodu zajdzie taka potrzeba? Teoretycznie mógłbym to odpalać w
jakimś QEMU na obrazie dysku... Ja jednak wolałbym aby dokompilować mu
NTFSa, tak, aby nie było takich jaj z dostępem do swoich partycji, czasem
trzeba coś zrobić spod drugiego systemu... Mówię oczywiście o natywnej
obsłudze, by mógł wystartować samodzielnie na NTFS. Aaale... to już NTG,
więc nie będę ciągnąć tematu.

Dzięki za info, przy okazji następnego zaprzyjaźnienia się z nielotnym
ptactwem zwrócę uwagę na ten szczegół.

--
LH.
Ja zawsze byłem cywilizowany. (...)