Re: nvidia monitor i tv

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Mon 11 Jun 2007 - 17:30:59 MET DST

*mc* pisze:

> Nie działa mi jednocześnie wyjście monitorowe i telewizyjne na karcie
> nvidia. Jak działa monitor to nie działa tv. Jak przełącze na tv to
> gaśnie monitor. Wcześnej działało jednoceśnie. Nie widze nigdzie opcji
> klonowania. Czy to wina sterownika czy systemu?

IMO sterownika. Spróbuj na początek rzeczy najprostszej i najbardziej
oczywistej, czyli reinstalacji i/lub ew. upgrade'u. Nie wiem której wersji
używasz ale w ForceWare 93.71 klonowanie ustawia się w gałęzi 'Ustawienia
ekranu nView', na zakładce Ekran -> Zaawansowane -> <Nazwa_karty>
(klasyczny panel sterowania). A i nie zapomnij wyłączyć windowsowej
obsługi dwóch monitorów (ekran pomocniczy - odznaczona i wyszarzona opcja
'Dołączony').

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]