Re: Jaki proces trzyma dany plik i nie pozwala go usun±æ

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 10 Jun 2007 - 12:28:26 MET DST

Dnia Sun, 10 Jun 2007 10:18:18 -0000, iamrosss@gmail.com napisa³(a):

> Prorgram catchme.exe nic nie wykaza³ ¿adnych ukrytych plików,
> procesów, serwisów.

Z ca³ym szacunkiem, ale w takim razie to nie jest ¿aden nowy u¿ytkownik,
a tylko folder z nieprawid³ow± nazw±, którego z tego powodu nie mo¿esz
usun±æ spod Eksploratora Windows. U¿yj Total Commandera z wy³±czon±
obs³ug± d³ugich nazw plików (w opcjach), programiku Delete Doctor, lub
której¶ z metod opisanych tutaj:

320081 - Nie mo¿na usun±æ pliku lub folderu
http://support.microsoft.com/?kbid=320081

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadaj±c na priv zmieñ px na pl/