Problem z Apache w XP SP2

Autor: xXx <newsgroupWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 10 Jun 2007 - 11:28:51 MET DST

Zainstalowałem w Windows XP SP2 serwer apache z tej strony
http://www.devside.net/server/webdeveloper
Serwer zainstalował się jako serwis i działa, zarówno apache jak i MySQL, ale
nie da się w żaden sposób załadować go w przeglądarce. Po wpisaniu jako adresu
localhost, 127.0.0.1 czy też prawdziwego ip strona ładuje się w nieskończoność,
nie ma żadnego komunikatu o błędzie. Przy instalacji Windows pytał czy zezwalać
na połączenia z serwerem i zezwoliłem na to. Potem całkowicie wyłączałem
wbudowanego firewalla ale to też nic nie pomogło. Nie mam innego firewalla i nie
wiem co jeszcze może powodować blokowanie dostępu. Ponadto proces serwera httpd
zajmuje prawie 100% mocy procesora, ale używałem dawniej na tym samym komputerze
apache i wtedy działał bez problemu, tylko o ile pamiętam XP miał SP1 lub wcale.
Procesor Athlon XP 2000+ i 1GB RAM.