Re: Brak reklam w gg

Autor: Leon <grzeczniepytam_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 09 Jun 2007 - 11:01:32 MET DST

Hi Hi, dyskusja potoczyła się w kierunku jak uciec od reklam. Najwyraźniej
należę do wyjątków. Nie jestem wielbicielem reklam, ale też denerwują mnie tak
jak innych, są w nich pokazane pomysły ludzi, niektóre zaskakują. Jeśli i tak
klikałem, aby zamknąć puste okno to wolałem aby było wypełnione czymś. Poza
tym chciałem mieć świadomość dlaczego się tak dzieje. Używam gg od dawna, gdy
liczba użytkowników nie przekraczała 20 tys i cieszy nnie, że program stale
się rozwija. Obecnie używam go do rozmów głosowych z siostrą we Francji. Gdy w
soboty, czy niedziele Skype zaczyna przerywać, gg w tych samych warunkach
radzi sobie dobrze. Możliwość wysyłania plików kilkaset MB z prędkością 30 kB
też wykorzystuje. W biurze często słucham gadu-radia. Wracając do reklam,
które mi się nie wyświetlały to blokował je kaspersky internet security. Nie
brałem go pierwotnie pod uwagę, bo przed reinstalacją systemu, reklam nie
blokował. Może miała na to wpływ kolejność instalacji gg i KIS. Obecnie
reklamy wyświetlają sie, ale nie wszędzie. W oknie kontaktów na górze
wyświetla się tylko kwadracik z krzyżykiem.