uzytkownik o super ograniczonym dostepie

Autor: ZZ <someone_at_indigo.ie>
Data: Fri 08 Jun 2007 - 17:27:31 MET DST

pewnie temat rzeka i nie mam zamiaru wypytywac o szczegolowe rozwiazania
ale jak wyglada w przypadku golego XP mozliwosc wykreowania uzytkownika
ktory logowal by sie osobnym haslem (np. po wlaczeniu kompuutera)
z minimalnymi mozliwosciami dostepu do reszty komputera (dyskow)
Optymalnie bylo by gdyby mial dostep JEDYNIE do wlasnych Moich Dokumentow
+ internet (IE, moze GG czy Skype), Media Player + mozliwosc uzywania CD
i dyskow przenoscnych na USB (foto cyfrowe)? Musze udostepnic komputer
rodzince
do internetu a nie chce zeby mi przegladali co mam na dyskach

Zz