Re: Wolne drukowanie w Dos

Autor: Tomasz <flash52_at_op.pl>
Data: Thu 07 Jun 2007 - 22:54:18 MET DST

Borafu pisze:

> Firma, 2 stanowiska, drukowanie działa do dupy i kilkadziesiąt złotych
> to problem...
> Twoje grzebanie przez pół dnia jest tańsze?
>
> Pozdro

Problem w tym, że klientem jest mój kolega od którego nie biorę kasy.
Wiem, że wydatek na nowy komputer i legalny XP był dla niego
obciążeniem, ale jeśli nie będzie innego wyjścia namówię go do zakupu
tego programu. Tylko przed tym chciałbym wiedzieć, że to jedyna
możliwość. A grzebałem w jego kompie 20 min :)

pozdrawiam

Tomasz