Zasady grup w Windows 2000 Server

Autor: SotY <soty_at_usun.to.vmc-pl.net>
Data: Thu 07 Jun 2007 - 21:18:13 MET DST

Witam

Moze mnie ktos nakierowac na jakis dobry poradnik jak ustawic
uprawnienia uzytkownikow logujacych sie domeny dzialajacej na Windows
2000 Server korzystajac z zasad grupy ? Szukam juz tego ze 3 dni i jakos
do niczego nie moge dotrzec. Sytuacja wyglada tak, ze jest sobie
kilkunastu uzytkownikow w dwoch sieciach (polaczone VPN) logujacych sie
do jednej domeny i teraz potrzebuje stworzyc 2-3 grupy i poustawiac im
prawa tak zeby jedna grupa miala powylaczane praktycznie wszystko co sie
da (zadnych instalacji, zmian ustawien, edycji rejestru) a pozostale
mniej rygorystyczne i nastepnie przypisac poszczegolne konta do tych
grup. Jakies wskazowki ? Tylko prosze mi nie pisac "uzyj edytora zasad
grupy" bo to wiem ale nie wiem jak pozniej stworzone zasady grupom
przypisac bo udalo mi sie tylko dla calej domeny.

--
SotY