Wolne drukowanie w Dos

Autor: Tomasz <flash52_at_op.pl>
Data: Thu 07 Jun 2007 - 20:35:34 MET DST

Witam,
mam problem z programem DOSowym uruchamianym na systemie Windows XP
Prof. Problem dotyczy drukowania, objawia się tym, że jak puszczę
drukowanie to drukarka wydrukuje pół strony po czym staje. Zrzucenie
programu do paska zadań lub wyłączenie go przyśpiesza drukowanie.
Na stronach Microsoftu znalazłem rozwiązanie tego problemu ale tylko dla
Win 95 i 98. Przeszukałem archiwum grupy i znalazłem pomysł na
rozwiązanie tego problemu, czyli zwiększenie wykrywania bezczynności
aplikacji DOSowej.
Czy to jedyne rozwiązanie tego problemu ?

dziękuję za pomoc.
pozdrawiam

Tomek