Re: Domena NT 4.0 i konto komputera z Vistą Bisiness

Autor: Tadeusz Łopatkiewicz <tadeusz_at_rnjsa.com.pl>
Data: Wed 06 Jun 2007 - 07:31:52 MET DST

Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości
news:f43pk1$1kf0$1@opal.icpnet.pl...
> > Pozdrawiam starych bywalców :-)
>
> Również pozdrawiam :-)

Cześć Piciu! Miło :-)
Ad rem! Mam ciągle pracującą domenę NT 4.0, a życie pędzi i pojawił mi się
już w sieci komputer z Vistą. Próba dodania takiego do domeny - a więc
utworzenia mu konta komputera w domenie - przebiega dziwnie. Wpisuję nazwę
domeny, podaję konto i hasło domain admina i dowiaduję się, że hasło jest
błędne. Po kilku razach następuje blokada konta domenowego, w którego
kontekście dodawałem tę Vistę do domeny. I wciąż Vista nie jest podłączona
do domeny... :-(
Wyjściem jest odpalenie na kontrolerze domeny Server Managera i
utworzenie - z palca - konta dla owego komputera z Vistą. A dalej już
standardowa procedura uruchomiona z Visty. I to wszystko przebiega, jak po
maśle. Może się komuś przyda...
Pozdrawiam!

--
Tadeusz