Outlook Express i skrzynka boogiego - gdzie listy nagłówków?

Autor: Maciej <orbity_at_wp.pl>
Data: Wed 06 Jun 2007 - 02:16:06 MET DST

Witam, wczoraj Outlook Express skasował mi listy z jednego dnia...
Odbierał i na ostatnim liście się zawiesił, reset, potem już ich nie było w
odbiorczej a z serwera już je skasował.
Czy system XP gdzieś zapisuje w jakiś logach listę nagłówków
odebranych/odbieranych? Czy gdziekolwiek jest taka informacja?

Druga sprawa to program skrzynka boogiego, który przed skasowaniem sprawdził
pocztę i wyświetlił listę, ale potem już je wykasował przy kolejnym
sprawdzeniu. To samo pytanie czy w systemie XP skrzynka boogiego zapisuje w
jakimś logu listę sprawdzonych nagłówków?

Wystarczy mi informacja od kogo i temat abym mógł poprosić o ponowne
wysłanie.

Z góry dzięki za odpowiedź
Sprawa jest pilna a listy były ważne.