Re: jaskrawość monitora

Autor: Maciek Obłaza <moblaza_rm_at_trp_box43.pl>
Data: Tue 05 Jun 2007 - 23:29:18 MET DST

In news:f44j93$3pr$1@inews.gazeta.pl,
*kundzia Pindzia* <kundziapindzia.SKASUJ@gazeta.pl> typed:
> nie mam guzików na monitorze, a wiem ze programowo sie to da zrobic bo
> przypadkiem na taką regulację trafiłem ale drugi raz nie mogę tego
> znaleźć.

hm, to zależy od twojej karty graficznej, jak rozumiem masz LCD,
w takim razie szukaj w panelu sterowania twojej karty graficznej, powinny
się tam znajdować takie elementy jak jasność, poświata, kontrast, gamma
etc. Poza tym wcześniej mogłeś się pochwalić o jaki sprzęt chodzi, poprostu
słabo coś wróżę :) .

--
Maciek Obłaza