zawieszanie się worda

Autor: Krzys <kornjulio_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 05 Jun 2007 - 15:09:53 MET DST

Witam wszystkich,
mam kłopot z jednym komputerem w biurze. Jest to komputer z Windowsem XP pro.
Sprzęt to P4 3GHz, 512 MB RAM, płyta główna na i865 - jeśli dobrze pamiętam,
karta graficzna radeon 9550. Podczas prazy z wordem, co kilka, kilkanaście
zdań word przestaje reagować. Pozostałe programy w tym czasie działają -
zużycie procesora i ramu nie zmienia się. Po Kilku minutach word odzyskuje
świadomość i pozwala pracować dalej, by znów za jakiś czas zasnąć na chwilę.
Zmieniłem dysk na nowy, zmieniłem sterowniki do karty graficznej, wykonałem
memtest - zero błędów. Zainstalowałem windows na nowo. Nic to nie pomogło.
Word jak się wieszał, tak się wiesza. Word pochodzi z pakietu MS Office 2003
SBE. Na innych komputerach jest taki sam office i problemu takiego nie ma.
Czy ktoś ma jakiś pomysł gdzie szukać przyczyny?
Pozdrawiam