Re: Active directory - dostęp do dysków

Autor: Daro <daro_at_op.pl>
Data: Tue 05 Jun 2007 - 10:22:38 MET DST

>Zapewne trzeba nadać uprawnienia do dysku 'D' lub jakiegoś
>folderu na tym dysku, mając na uwadze uprawnienia dziedziczone
>z folderu nadrzędnego, a później przenieść sobie folder magazynu
>spod OE do tegoż katalogu na D...

Nie, to nie to - może źle opisałem problem - dostęp do dysków mam - bo jak
np. zrobię z konta administratora na "moim" pulpicie skrót do C lub D,
później loguję się na swoje konto (jako terminal) to mam te skróty na
pulpicie i poprzez nie dostają się na dysk c lub d bez problemu. Problemem
jest to że na moim pulpicie w oknie "mój komputer" te dyski nie widnieją i
nie umiem zrobić tak żeby się pojawiły. Bo programy wymagają wskazania
miejsca na dysku poprzez "mój komputer", nie widzą skrótów na moim pulpicie
(przynajmniej OE przy chęci przeniesienia folderu magazynu).

Darek