Re: błąd instalacji XP na notebooku Aspire 3693NWLMi

Autor: jaceek <jacek.borkowski_at_gmail.com>
Data: Tue 05 Jun 2007 - 10:05:59 MET DST

On 5 Cze, 01:13, "PM" <mol...@autocom.pl> wrote:
> <cytat>
> Użytkownik "jaceek" <jacek.borkow...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:1180942852.720993.237030@k79g2000hse.googlegroups.com...
> Witam
>
> Próbowałem bezskutecznie zainstalować Windowsa XP na nowym notebooku
> Aspire 3693 (celeron1.73, grafika intel FMA950, 8GBHDD, 512MB DDR2).
> Po kilku pierwszych minutach instalacja zostaje przerwana z
> następującm komunikatem o błędzie:http://img211.imageshack.us/my.php?image=komunikatuo2.jpg
>
> </cytat>
> [...]

Błąd pojawia się na samym początku, jak na samym dole ekranu biegają
sobie napisy co się teraz instaluje - IMHO jest to jeszcze przed
trybem tekstowym, przed jakąkolwiek interakcją z użytkownikiem, przed
wyborem partycji i pytaniem o sposób instalacji. W ok 3-4 minucie
instalacji.
Jak się wyłącza touchpada? W biosie mam bardzo mało możliwości
ustawienia czegokolwiek...