Active directory - dostęp do dysków

Autor: Daro <daro_at_op.pl>
Data: Tue 05 Jun 2007 - 09:05:54 MET DST

Witam, prosze o pomoc ustanowieniu dostępu do dysków dla użytkownika - nie
znam active directroy więc napiszę swoimi słowami, prosze nie bić.

Jest serwer, do serwera logują się klienci poprzez "podłączenie pulpitu
zdalnego", m.in. ja. Ponieważ brakuje na serwerze miejsca na dysku C
chciałbym przenieść pliki poczty (OE) na dysk D. Ale niestety w oknie Mój
komputer nie mam dostępu do niczego - gdzie szukać uprawnień abym miał
dostęp do dysków? Do konta administratora dostęp mam, ale nie wiem gdzie
nadać uprawnienia.

Pozdr
Darek