Re: błąd instalacji XP na notebooku Aspire 3693NWLMi

Autor: fijak <person_at_server.com>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 22:50:51 MET DST

jaceek ośmielił się napisać:
> Witam
>
> Próbowałem bezskutecznie zainstalować Windowsa XP na nowym notebooku
> Aspire 3693 (celeron1.73, grafika intel FMA950, 8GBHDD, 512MB DDR2).
> Po kilku pierwszych minutach instalacja zostaje przerwana z
> następującm komunikatem o błędzie:
> http://img211.imageshack.us/my.php?image=komunikatuo2.jpg
wszystko masz napisane...
nie jestem pewnien na 200% ale po mojemu pci.sys wywolalo AV (access
violation (c0..5) na przyszlosc jesli masz nazwe pliku to oznacza to ze
on wywolal problem (chpociaz to nie zawsze dokladnie jego wina, moze to
byc wina "kogos nizej"). Mozesz rowniez przeszukac strony M$ wpisujac
"cyferki" (kod stop a po 4 32 biotwych liczbach dowiesz sie wiecej)
W tym wypadku masz nieco male mozliwosci, mozesz sprobowac powylaczac
karty w biosie jesli sie da, mozesz rowniez sprobowac przygotowac sobie
instalke xp od razu z sp2, na necie znajdziesz jak to zrobic, chociaz
nie wiem czy w tym wypadku ci to pomoze.
Mozesz spr rowniez odpalic kpompa z dyskietki startowej 98, i odpalic
exeka i386\winnt z jakimis przelacznikami, nie moge teraz sprawdzic
(najpier zapodaj parametry /?) moze cos ci to da...