denerwujący Errorsafe

Autor: Tommy <tomek237_at_wp.pl>
Data: Mon 04 Jun 2007 - 09:44:09 MET DST

Witajcie,

Nie wiem,czy mieliście może już z takim czymś doczynienia. Mianowicie jak
przeglądam niektóre strony internetowe przez IE pojawia się komunikat w
osobnym okienku:
--------------
UWAGA: Jeśli Two komputer posiada błędy w bazie danych rejestru lub systemie
plików, mogło
to spowodować nieprzewidywalne lub dziwne zachowanie, zablokowania komputera
i awarie.
Naprawienie tych błędów może ulepszyć działanie Twojego komputera i zapobiec
utraceniu danych.

Czy chciałbyć zainstalować ErrorSafe aby bezpłatnie sprawdzić Twój kompuer
--------------

Zdaje sobie sprawę że to jest jakiś denerwujący ads, ale mam NIS i nawet on
sobie z nim nie radzi.
Po kliknięciu OK przenosi mnie na stronę ErrorSafe i są tam następne
denerwujące rzeczy.
Będe wdźięczny za innformacje jak to można usunąć z PC.

Z góry dzięki

Pozdrawiam

--
"If you live each day as if it was your last, someday you'll most certainly
be right"