Re: PEGASUS , SPF i Wirtualna Polska

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Sun 03 Jun 2007 - 13:12:22 MET DST

Użytkownik "Piotr Pitucha" <piotrpitucha@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:f3j3r4$k1e$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam odpowiem trochę hurtem
>
> - Skylla, POP3 działa, pocztę ściągam ale z SMTP jest kłopot, nie mogę
> wysłać
> - Michał, mnie odbija wszystkie :(
> - Kajetan, chyba nie ten trop, listy wysysłane z tego samego adresu ale ze
> strony WWW dochodzą :(

Hej, z tego co teraz sam widze, to greylisting - pierwszy mail jest uwalany
z bledem
4xx po czym druga proba dostarczenia po chwili sie udaje. Ze strony dziala
od razu
bo zapewne wp.pl whitelistuje swoj wlasny serwer webmail.
SPF to inne zabezpieczenie, ale zalezy bardziej od administratora sieci/SMTP
niz usera.