Re: Active Directory

Autor: slev <vels_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 03 Jun 2007 - 01:33:33 MET DST

1. Sorki, że może źle wyraziłem słowa, ale myk polega na tym, że obsługuję
Active Directory tylko po angielsku i nie wiedziałem jak to mam ładnie
napisać.
2. Przypisanie Group Policy do Containter nie jest wystarczające bo do tego
dochodzi jeszcze, jakie do jakich Groups GPO ma zastosowanie. Podstawowa
zasada jest dla Authenticated Users, ale można to różnież przypisać do
poszczególnych grup i wtedy nawet jak obiekt znajduje się w Container to GP
może nie mieć zastosowania.

Jeżeli jestem w błędzie to możesz opisać na czym błąd polega a nie komentarz
w stylu "...co ma współnego przynależność do grup zabezpieczeń z aplikacjami
GPO..." bo to nikomu problemu nie tłumaczy.

slev