Re: Co zamiast NERO w Viscie

Autor: RudeBoy <g.kopec_at_SPAM_BLOKdobaku.pl>
Data: Sat 02 Jun 2007 - 16:29:03 MET DST

vector napisał(a):

> Vista rozwiązuje problemy - masz w panelu sterowania takie narzędzie -
> i odsyła cie do opowiednich stron lub ładuje z czasem aktualizacje.
> Nie musisz płacić za to nowe nero. Aktualizowane są również OEMy. Ja
> mam Nero kupione z nagrywarką i zostało zaktualizowane. Possaj te
> 170mb i nie płacz ;-)

No wiec wlasnie mam nosnik orginalny Nero 6... ilestam..
Zassalem aktualizacje, ktora ma niby rozwiaz problemy z Vista ale
podczas jej urochaminia kaze wlozyc orginalny nosnik ale wymaga 7 wersji
tego nosnika. A ja mam 6 i nie chce przejsc ten upgrade.
Aktualizacji dla 6 na stronie nero nie ma.
Wiec nie mam pojecia jak Ci sie to udalo zrobic :)

--
RudeBoy Selecta
Bless...