Re: DRM Vista (Was: George Orwell "Rok 1984")

Autor: vector <izohelia_at_gmail.com>
Data: Fri 01 Jun 2007 - 10:42:59 MET DST

On 1 Cze, 09:38, "Michal Biek" <m...@2.pl.invalid> wrote:
> vector log:

> Mnie też ... no i Nero 7E to u mnie od dłuższego czasu jest.
> A z triali, sharware to już "wyrosłem" ;-) SRY ale co najwyżej free albo
> OpenS nie licząc commercial/license use :-)

mam jeszcze 3 tygodnie na aktywacje systemu. Myślałem nad Boxem
Ultimate ale sam nie wiem - zaczekam chyba. Gdyby nie ta nagonka na
piratów jak na "teletubisie" to nie byłoby się do czego przyczepić ;-)
Z piractwem audio/video jest tak, że im wiecej utworów się rozchodzi
po sieci tym więcej płyt sprzedają wytwórnie. Ale nikt tego nie
policzył (bo podważyło by sens wszystkich działań, a tak zawsze można
zarobić na nowych zabezpieczeniach). Tymczasem dochodzi do absurdów -
kupiłem płytę, zrobiłem kopie do samochodu - co będzie jak mnie złapie
policja i sprawdzi zmieniarkę ;-) Na szczęście jeszcze nie ma prawa
nic, a Ty masz prawo robić co chcesz o ile się na tym nie wzbogacisz.