Re: Zjarany zasialacz, plyta - co dalej?

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Thu 31 May 2007 - 18:33:32 MET DST

m log:
> Po roku od zakupu xp wymieniłem trochę sprzętu i system kazał ponownie
> aktywować

Dobrze rozumujesz ...!
Kazał aktywować, bo prawdopodobnie przekroczyłeś/osiagnąłeś limit (3) dla
ilości jednoczesnej zmiany składników.

>, więc przechowywali poprzednie dane o konfiguracji komputera.

Źle rozumujesz ...!
Jeżeli dysku nie zmieniłeś to masz/miałeś na nim zapisany pierwotny układ
sprzętowy (generowany klucz sprzętowy/otrzymany aktywacyjny). Mechanizm XP
sprawdził czy mu się to zgadza. Nie zgadzało się to zażądał reaktywacji. W
nowy wygenerowanym, w tym przypadku, kluczu który został wysłany/przekazany
do M$a, po rozszyfrowaniu widzą, która to jest z kolei aktywacja i jaki
sprzęt zmieniłeś.
Zatem wszycko jest cacy i tak IMHO ma/miało być! ;-)
BTW przy odrobinie wprawy/znajomości sprawy/doświadczeń można "oszwabić"
metodą RSa albo podobieństwem nowych składników.
P.S. Zmiana/wymiana zasilacza nie ma żadnego wpływu na (re)aktywację ...:-)
GL&BE

--
Człowiek uczy się całe życie